Picanol. Onze eerste en stichtende klant. Niet alleen werken we er al twintig jaar voor, als je vorige professionele levens meetelt, Picanol is ook de iniatiefnemer achter het bestaan van Wombat. En ook dé klant bij uitstek waar we nog optreden als wereldwijde communicatiepartner en -strategen naar klanten.

Elke straffe technologische vernieuwing die de Picanol-ingenieurs bedenken, vertalen wij samen met hen in emotionele mensentaal en concrete begrijpelijke (B2B) consumer benefits, en dit voor de gehele wereld. 

De centrale lijn "Let's grow together" waarrond we dit verhaal de laatste 12 jaar bouwden, is trouwens niet enkel exemplarisch voor de relatie die Picanol met elk van zijn klanten én partners wil hebben, het is ook exemplarisch voor onze langetermijnrelatie met Picanol (en bij uitbreiding voor de soort relatie die wij met al onze klanten nastreven): in goede en betere tijden weten wat je aan elkaar hebt en hoe je de juiste toegevoegde waarde kan leveren. 

De meest recente campagne die we samen met het Picanol-team ontwikkelden, tegen een achtergrond van economische onzekerheid en mondiale spanningen, moet trouwens in ook dit licht gezien worden. 

Onder de noemer "Be Confident" benadrukten we dat de keuze voor Picanol er méér dan ooit één is voor de toekomst, voor betrouwbare én innovatieve machines, maar ook meer dan ooit voor de mensen erachter, die we dan ook in de precampagne expliciet betrokken... Wat meteen voor veel herkenning én erkenning zorgde tijdens de wereldwijde lancering van revolutionaire "Ultimax"-machine op de ITMA 2023 beurs in Milaan.

Zie ook https://www.picanol.be/news/be-confident-and-smile

Be Confident Picanol