Een bredere dienstverlening en expertise

Na 10 jaar stevig doorwerken, met heel wat fijne klanten, industriële en institutionele, is het misschien even goed te focussen op wat we intussen allemaal doen bij Wombat. Want onze dienstverlening - en expertise - is met de jaren ook gegroeid.

De kern van wat we doen is en blijft dezelfde: een scherpe strategie vertalen in een helder verhaal (een narratief, een positionering, een purpose) en iedereen in de organisatie hierrond verenigen en activeren. De voorbije jaren hielpen we zo tientallen bedrijven en organisaties om meer impact te hebben, door beter te connecteren met hun medewerkers én met hun klanten.

Concreet betekent dit dat we vanuit deze strategische visie samen een aantal trajecten definiëren, waarmee we je helpen om jouw strategie en doelstellingen ook succesvol in de praktijk te brengen. Die trajecten kunnen zowel een interne als een externe focus hebben, maar in de praktijk én in een ideale wereld versterken ze elkaar.

We zetten ze hier even op een rijtje. 

Wombat

De interne organisatie & doelgerichtheid versterken

  • Begeleiden van managementteams om te komen tot een gedragen visie, missie & purposegedreven strategie
  • Vertalen van deze strategie naar concrete objectieven en doelstellingen 
  • Hertekenen van organisatiestructuren en -workflows
  • Stapsgewijs uitrollen van change management & versterken van het middle management
  • Uitrollen van interne communicatie ter versterking van de gewenste cultuur
  • De betrokkenheid van de hele organisatie (arbeiders en bedienden) verhogen 

Beter connecteren met klanten & doelgroepen

  • Betere inzichten in klantennoden, door research en klantenbevragingen
  • Vertaling van deze inzichten in een helder product- en service-aanbod
  • (Her)positionering en redesign van merken & huisstijl
  • Uittekenen van een heldere, toekomstgerichte merkarchitectuur
  • Vertaling naar een scherpe briefing & actieplan voor communicatiepartners
  • Stapsgewijs uitrollen van een betere klantenervaring in alle aspecten van de dienstverlening (customer journeys & experience)

Een hele lijst van activiteiten, die we natuurlijk niet allemaal (tegelijk) uitrollen, maar waar we intussen wel heel wat ervaring in hebben en - altijd op maat – samen met jou mee aan de slag gaan.

Onder het menu-item "Hoe kunnen we helpen" lichten we onze verbrede dienstverlening nog wat meer toe.

Meer info

En nu actie…

Je kan ons via het contactformulier of persoonlijk via mail of telefoon contacteren. Heb je geen persoonlijk voorkeur, maar wil je toch graag even bellen, contacteer dan Fabrice Dekerf op dit nummer: +32 476 325 703

We maken dan snel een afspraak in één van Wombat meeting rooms of via zoom of teams. Of we komen met veel plezier meteen bij jou(w kantoor) langs.

Contacteer ons

Weight
1