Yaka, osez voir grand.

Mediafin - De Tijd / L’Echo. Het leidende business-medium in België, zowel aan nederlandstalige als franstalige kant. 

Wombat leidde een strategische herpositioneringsoefening voor beide merken, en fungeert sindsdien voor verschillende B2C-projecten als klankbord in de relatie tussen het merk en zijn reclamebureau, Famous. 

Dit leidde onder andere tot concepten als "Yaka, osez voir grand." het interactieve project van L'Echo gericht op scale-ups (najaar 2022) en "WAW, Wat als ambitie werkelijkheid wordt?" het project gericht op (jonge) ondernemende mensen van De Tijd (voorjaar 2024).

Zie ook www.lecho.be/yaka.html
Zie ook www.tijd.be/waw

Daarnaast ontwikkelde Wombat samen met het directieteam van Mediafin verscherpte én verbrede corporate identity, inclusief oefening rond missie, visie & waarden, die zowel bestaande als toekomstige medewerkers moet aanspreken, en Mediafin een bredere rol geeft dan enkel als uitgever van De Tijd en L'Echo. Samen met onze designers ontwikkelden we ook de basis van een verder intern uitgewerkte nieuwe huisstijl.

Meer op www.mediafin.be

Mediafin