Beter verbonden met De Lijn
Beter verbonden met De Lijn
De Lijn heeft het de voorbije jaren niet makkelijk gehad. Onder de noemer “Beweeg mee naar minder CO2” mee de drijvende kracht van duurzame mobiliteit in Vlaanderen zijn, waarbij de broodnodige investeringen niet altijd volg(d)en. En tegelijk ook nog een nieuw routeplan uitrollen, dat focust op meer bereikbaarheid voor de drukste assen.
Bijna onvermijdelijk dat dit op negatieve pers en publieke reacties uitdraaide… In dat licht een narratief bedenken dat zowel de interne medewerkers (opnieuw) motiveert én toch de belofte naar de reiziger warm houdt, was de vraag die vorig jaar op ons bord belandde. Project “Beter verbinden” werd geboren, na een intensief traject met alle stakeholders.
Nu ook op een tram in jouw buurt. Want het is net daar waar (de medewerker van) De Lijn moet én wil zijn: dichter bij haar gebruikers en klanten. Een rit die we reden, samen met Accenture.
Ook nood aan een scherpe propositie die klopt met je DNA en tegelijkertijd je merk herpositioneert in veranderende marktomstandigheden? Eén naam: Piet Wulleman, hij zet zich met veel plezier mee aan het stuur van je merktraject.