Het weekend is voor inspiratie

Het weekend is voor inspiratie

Op 17 mei werd de compleet vernieuwde weekendkrant van De Tijd & L’Echo gelanceerd. Altijd spannend wanneer een zeer geliefd product veranderingen doorvoert. 

In nauwe samenwerking met de redactie en marketing van Mediafin organiseerden we de voorbije maanden een doorgedreven bevraging van fervente Tijd-lezers over hun leesgedrag en -gewoontes tijdens het weekend. We verzamelden nuttige eerste indrukken over de vernieuwde dummy-kranten via ons interactief platform. We gingen gedurende het hele weekend in dialoog zowel over pro’s en contra’s van de vormgeving en structuur als over de impact van de vernieuwde krant op hun leeservaring.

Vanuit kwalitatieve inzichten productinnovatie mee vorm geven én de communicatie errond scherpstellen: dat is een unieke combinatie die we met Wombat waarmaken. En zo is het Weekend vanaf deze week meer dan ooit voor inspiratie. De campagne werd gerealiseerd door AKQA. 

Voor meer info over zo’n kwalitatieve aanpak bij bestaande klanten of prospecten: contacteer Vera Cooremans.

Tijd Weekend