Onze job: zorgen dat jij de jouwe kan doen

Onze job: zorgen dat jij de jouwe kan doen
Orbid, IT- en HR-servicesbedrijf én onderdeel van de Ricoh Group, bundelde dit voorjaar de krachten met zijn collega’s van Upfront, ook deel van Ricoh. Met Wombat ontwikkelden we een storyline die de gezamenlijke propositie van het fusiebedrijf Orbid kon inschrijven in het grotere verhaal van Ricoh.
Een toekomstgericht verhaal dat de meerwaarde van IT & HR als onmisbaar onderdeel voor organisaties in de verf zet, maar tegelijkertijd ook benadrukt dat het mensen zijn, met al hun gedrevenheid en talenten, die het echte werk doen en toegevoegde waarde creëren voor hun bedrijf of organisatie.
Samen met de collega’s van vörm ontwikkelden we bovendien een nieuw logo én frisse huisstijl die zowel de merkidentiteit van Upfront, de conversation balloon van Ricoh én de digitale uitstraling van Orbid integreerde. Orbid, waar Tech & Talent samenkomen. Een geslaagde lancering als we op de eerste reacties mogen afgaan…
Ook nood aan een frisse merkidentiteit, heldere bedrijfspresentaties of een nieuwe corporate video? Contacteer Elke van vörm: zij heeft op elke (!) vraag het juiste antwoord. Goed, snel én betaalbaar: het kan!