De toekomst krijgt vörm.

Eind april kondigden we de komst van Bart Callaerts aan, die de voorbije 10 jaar reeds heel wat van onze bedrijfsstrategieën in manifesto-videos vertaalde. Onder de werktitel “Koala” kondigden we een one-stop design / productie / content unit aan om die bedrijfsverhalen in communicatie om te zetten… Intussen zochten we nog een sparring partner voor Bart om account management en organisatie op zich te nemen. 

Vandaag zijn we heel blij dat het concept van “Koala” finaal vorm krijgt. 
En ook vörm zal heten dus…

Vörm geeft dus, welja, vorm aan boeiende verhalen uit B2B, industriële, institutionele of culturele bedrijven en organisaties, om zo cruciale doelgroepen te raken en te enthousiasmeren, zoals toekomstige werknemers, aandeelhouders, partners, dealers, leveranciers, buurtbewoners, overheid … En vertaalt zo strategische positioneringen in om het even welke vorm, de meest passende vorm voor elke gelegenheid. Daarbij gebruik makend van bekend én onbekend veelzijdig creatief talent, waar we vanuit een breed netwerk beroep op kunnen doen.

vorm

vörm verwelkomt Elke Janssens

Bart (video / sound / print producer) krijgt hiervoor het gezelschap van Elke Janssens (commercieel / organisatorisch), die meer dan 20 jaar ervaring in client en commercial leadership bij Duval Guillaume, Happiness, LDV United en Wunderman Thompson meebrengt. 

Gedurende haar carrière tot zover heeft Elke steeds elke klant, elke briefing en elk team waarmee ze samenwerkte met veel toewijding vastgepakt. Wat resulteerde in enorm veel plezier in elke samenwerking, sterke groeicijfers, de titel ‘Probably the Best Account Person in The World’ en een awardkast gevuld met Golds en andere metaalkleuren, van Effies tot Cannes Lions, voor merken als Carlsberg, De Standaard en Febelfin om er enkele te noemen. 
 

Klaar voor een nieuw verhaal.

Met recente projecten zoals wereldwijde recruteringscampagnes voor Amazon.com (Workforce Staffing) en corporate storytelling voor financiële parel Euroclear op zak, is Elke helemaal klaar om een nieuw hoofdstuk te schrijven.. Met een tomeloze goesting om samen met Bart alle schone bedrijfsverhalen die er bestaan te vertalen in alle mogelijke schone vormen.
 

Elke: "Mijn op het randje autistisch perfectionisme heeft er altijd voor gezorgd dat ik een liefde voor detail heb, zonder me in die details te verliezen. Met respect voor hun DNA zullen Bart en ik vormgeven aan bedrijfsverhalen die verder gaan dan cijfers en feiten. Verhalen die het ontastbare tastbaar maken en dingen concreet en herkenbaar. Vörm geeft vorm aan verhalen op zo'n manier dat ze medewerkers, stakeholders en klanten raken en in beweging zetten. En steeds met de juiste esthetiek."


Elke en Bart zullen dus vanaf nu samen vörm in de markt zetten, met een focus op employer branding, corporate storytelling, en interne of stakeholder communicatie. Vörm kan desgewenst beroep doen op de strategische know-how van Wombat, maar dat hoeft niet, en zal evengoed werken met andere interne of externe partners. Wij zijn alvast heel blij met onze nieuwe collega’s en zullen het verhaal van vörm voluit mee ondersteunen.

Maak verder kennis met Elke en Bart.
Of surf naar www.vörm.be
Weight
0