Consultants
but not as you know them.
Wij kunnen er niet omheen. Wij zijn consultants. Wij ondersteunen én challengen managementteams wanneer ze voor strategische, organisationele of marktgerichte uitdagingen staan.
Onze focus ligt altijd op de inhoud en de business, maar de manier waarop we ermee omgaan is vaak onconventioneel. We proberen te verrassen. Met een frisse kijk of een enigszins oncomfortabel inzicht. Maar altijd met creativiteit én de nodige humor.
Consultants dus. Met elk onze specifieke expertise en specialiteiten, gecombineerd in een natuurlijk én complementair rollenspel. Met altijd oog voor the bigger picture.
Teamspelers ook. En niet alleen onder elkaar, maar ook samen met onze klanten. We zijn écht betrokken bij de uitdagingen waar onze klanten voor staan. Waardoor we gedurende een periode ook écht deel van het team zijn, en actief meewerken om de gewenste verandering of impact te realiseren.
We kunnen verrassend snel schakelen, maar werken fundamenteel op de lange termijn. Naar duurzame én gedragen veranderingen, waar organisaties en merken weer geruime tijd mee voort kunnen. Zodat het interne team van de klanten er weer autonoom mee aan de slag kan, en wij niet langer nodig zijn... Want pas dan zijn we echt succesvol geweest.
Maak kennis met
het team
Een beetje geschiedenis..
Wombat is in 2014 opgericht door Fabrice en Piet, beide organisatiepsychologen van opleiding.
Dat was trouwens op expliciete vraag van Picanol, klant-van-het-eerste-uur waarmee Piet en Fabrice eerder een vertrouwensband hadden opgebouwd, en waarmee ze West-Vlaamse waarden delen als hard werken, een no-nonsense attitude, en een zeker koopmanschap...
Fabrice en Piet brachten uit hun vorige jobs in reclame en management waardevolle ervaringen mee, zoals het managen van mensen en het bouwen van teams, het denken in termen van bedrijfsprocessen, het belang van mensen motiveren met een visie, of een onverwoestbaar geloof in creativiteit en de kracht van goed gekozen woorden.
Maar er was vooral het verlangen om meer impact te hebben op bedrijven, merken en organisaties dan ze hadden in hun vorige rollen. Ze brengen immers een zeer specifiek perspectief met zich mee om naar organisaties, management teams en medewerkers te kijken. Een open en betrokken buitenstaanders blik, die er niet voor terugdeinst om de echte problematieken en uitdagingen te benoemen en ze dan ook samen ten gronde aan te pakken.
Met de komst van Vera, die expliciet de blik en de stem van de klant mee aan tafel brengt, verbreden ze dat perspectief. Vera brengt meer dan 25 jaar ervaring in klantenonderzoek, luisteren naar feedback én kijken naar het gedrag van klanten in B2B en B2C met zich mee. Zodat we echt stapsgewijs de klanten-ervaring (customer experience) maar ook medewerkersbetrokkenheid (employee engagement) kunnen meten én bijsturen.
Want beide hebben natuurlijk een grote impact op elkaar... daarom dat Wombat meer dan ooit op beide aspecten werkt. Soms tegelijk, in parallel, soms als deel van een proces dat start vanuit één van beide perspectieven. Maar ze komen elkaar onherroepelijk ergens in het proces tegen.
En nu actie…
Je kan ons via het contactformulier of persoonlijk via mail of telefoon contacteren. Heb je geen persoonlijk voorkeur, maar wil je toch graag even bellen, contacteer dan Fabrice Dekerf op dit nummer: +32 476 325 703.
We maken dan snel een afspraak in één van Wombat meeting rooms of via zoom of teams. Of we komen met veel plezier meteen bij jou(w kantoor) langs.