Welkom Vera!

Vera heeft vele jaren ervaring, voornamelijk in marktonderzoek (bij Kantar en andere) voor talloze klanten, wat haar affiniteit met heel veel diverse sectoren heeft gegeven. Vera is ook een gecertifieerd Customer Experience Professional (CCXP), en heeft zich de laatste tien jaar toegespitst op de customer experience die haar klanten aan hun klanten bieden. Door het analyseren van customer journeys via klantenonderzoek, uiteraard, maar ook met advies, inspiratie en begeleiding bij de implementatie van verbetertrajecten.

En dat sluit naadloos aan bij de Wombat-filosofie. We zien CX niet als een hype, een louter technisch verhaal of een eenmalige interventie; nee, de ideale klantenbeleving is een ervaring die voor elke organisatie uniek is, die de één-op-één vertaling is van zowel zijn merkbelofte, als met de interne ervaring van medewerkers. En dat begint met het scherp definiëren van de bestaansreden en de positionering van een organisatie, zowel naar de buitenwereld (klanten en andere stakeholders) als binnen de organisatie. Laat dàt nu net de essentie zijn van wat Wombat al jaren doet voor zijn klanten, voornamelijk in B2B, de maakindustrie en het institutionele veld.

Daarnaast zal Vera ook haar uitgebreide ervaring in leidinggeven, organisatie-ontwikkeling en sales ten dienste zetten van de verdere groei van Wombat. 

Vera begint deze maand bij ons, maar zal de komende maanden nog enkele projecten buiten Wombat afwikkelen. Tegen de zomer is ze een fulltime Wombat, en we zien daar heel hard naar uit.

Vera
Weight
1